Sunday, August 29, 2004

مراسم تشکر کنون

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان
سارا خانم و نسترن خانم گزارش کاملی نوشتند، من فقط خواستم اولا از خودشون که خیلی زحمت کشیدند تشکر کنم وهمچنین جا داره از مونا خانم ، آقا مسعود،سمیرا خانم وسمانه خانم که زحمت کشیدند ماشینشون رو در اختیار جمع قرار دادن کمال قدر دانی رو بکنم

از آقاوحید گروسی هم خیلی تشکر می کنم که در پی اون اتفاق غیر مترقبه (دزدی منزل آقای گازرانی) مسولیت کرایه ماشین رو متقبل شدن
از آقا رضا فتحی و آقای وحید آراسته که در طول پیکیک زحمات زیادی کشیدند هم تشکر می کنم
از آقا شهاب وپدر ومادر ایشون هم که زحمت کشیدند و این همه راه رو اومدن تا در کنار ما باشند هم بسیار تشکر می کنم و از ایشون معذرت خواهی می کنم چرا که اونجو ر که باید نتونستیم در خدمتشون باشیم

تشکر ویژه میکنم از آقای گازرانی و آقای بخشی ،در حالی که نتوانستند بیایند ولی زحمات زیادی کشیدند
از سوگل خانم و همسر آقا مسعود که قایق سوار نشدند ولی پاشون حساب شد هم می خوام اجازه بدن که در پیکنیک بعدی این مطلب رو در نظر بگیریم و ما رو ببخشند


از گلناز خانم هم به خاطر سر گردانی نیم ساعته در دریاچه بدلیل بی تجربگی اینجانب در قایق سواری واز آقا علیرضا واسه ریسه رفتن کنار ساحل معذرت می خوام. البته تجربه این احساس که ممکن آدم دیگه نتونه به ساحل بر گرده بد نبود

همیشه شاد و خندان باشید
بهرام