Thursday, August 19, 2004

گزارش شب نمایش فیلم مارمولک

خوشبختانه نمایش فیلم مارمولک با استقبال نسبتا خوبی مواجه شدوبه خوبی برگزار شد. و ما فهمیدیم که اینسر دنیا هم کسانی پیدا می شن که چشم دیدن کار فرهنگی رو ندارن .ولی من بهشون پیشنهاد می کنم بجای زنگ زدن اینور و اونور باخودمون تماس بگیرن تا شاید بتونیم قانشون کنیم که نمایش فیلمی که در ایران مجوزپخش گرفته وازطریق اینترنت در دسترس تمامی ساکنان کره خاکی قرار داره اونم در یک مجلس خصوصی دانشجوئی مشکلی نداره.
خوب بگذریم، برنامه بادو تصنیف ازشهرام ناظری (اندک اندک)وپریسا (همچو فرهاد ) و پخش بخشهائی از کنسزت سیما بینا در آلمان آغازشد(قول میدیم که سری بعد با موسیقی پاپ شروع کنیم که عدالت رعایت بشه) تا دوستانی که به سبک ایرانی می آن برسن،باید اعتراف کنم که اینکار بد آموزی دارشت ولی ما از اول قصدمون این بود که که دوستان چند دقیقه ای به خوش و بش بپردازن.
به هر صورت نمایش فیلم راس ساعت 6:15 شروع شد.و حدود ساعت 8:20 تمام شد.وجالب اینکه صندوق هدیه ما هم بی نصیب نموند و35 دلارتوش پیدا شد وجالبتر اینکه هیچ سکه ای توش نبود وهمه اسکناس بود یک 20 دلاری و سه تا 5 دلاری وهمینجا اعلام میکنم که مبالغ دریافتی خرج کارهای فرهنگی خواهد شد و نحوه خرج شدن آن هم ازطریق همین وبلاگ اعلام میشه. برنامه بعدی نمایش فیلم دوم سپتامبر ساعت 18 تا 21 در همین مکان بر گذار میشه و ازدوستان خواهش می کنم نظرشون رو اعلام کنند