Wednesday, August 18, 2004

خورگشت درياچه گتينو

سلام دوستان


از خورگشت گذشته تا حالا دارم به اين فكر مي كنم كه يه خورگشت ديگه بر گذاركنيم.ولي ذهنم به جايي نرسيد تا اينكه يه روزاتفاقي آقا وحيد گروسي رو ديدم، ايشون در اومد كه درياچه گتينوجاي خوبي هست ، ميتونيم تا يه جائي با اتوبوس بريم بعدشم پياده بريم تا لب درياچه ،كه هم ورزشي كرده باشيم هم كبابي كنار درياچه بخوريم . من هم بهش گفتم پيشنهاد خوبي هست ،فقط زحمت بكش به ما بگو با كدوم اتوبوس بريم ومشخص كن چقدر پياده روي طول مي كشه .از اون تاريخ تا حالا ايشون مفقود شدند وهيچ اثري از ايشون نيست.
من هم كه ديگه نا اميد شدم خودم دست به كار شدم .با توجه به اطلا عاتي كه به دست اوردم دوراه وجود داره

۱.بايكي از خطهاي ۳۵،۳۳،۳۹ ،۴۲،۳۳ تا دم پارك بريم، بعدش تا دريچه مسافت حدود ۲۵ كيلومتر را پياده روي كنيم ، افرادي كه نمي تونن پياده روي كنند به همراه وسايل با ماشين دوستان برن (با توجه به مسافت زياد به نظر من خيلي سخت هست)

۲. يه اتوبوس كه ظرفيت ۴۸ نفر رو داره كرايه كنيم كه ساعت ۹صبح از دانشگاه حركت كنه وما رو تا لب درياچه ببره و غروب هم ساعت ۷ ما رو برگردونه.قيمتش ۲۱۹ دلار (با ماليات هست) كه مثلا اگه ۴۰ نفر باشيم (كه بعيد هست) نفري ۵.۵ دلار ميشه و اگر ۲۰ نفر باشيم (كه محتمل هست) نفري ۱۱ دلار ميشه

زمانش هم شنبه ۲۸ آگوست در نظر گرفته شده


من با مريم و عليرضا بخشي و عليرضا فرهادي(كه وكيل خواهرشم هست) حرف زدم ونظرشون رو پرسيدم ، همه با پيشنهاد دوم موافق بودند


لطفا شما هم نظرتون رو در زير اعلام كنيد
ضمنا بعد از ديدن
فيلم مارمولك مي تونيم بيشتر با هم صحبت كنيم

بهرام